Hogyan történik a váltás?


Előzetes felmérés


Tisztában vagyunk vele, hogy egy több, akár 10, éve használatban lévő szoftvert leváltani nehéz döntés. Éppen ezért kitűzött célunk, hogy a cserével járó gondokat levegyük a rendelők és praxismenedzserek válláról. Első lépésként mindig felmerjük, hogy mire van szüksége az adott rendelőnek, milyen szoftvert használ jelenleg és abból, hogy nyerhetjük ki az áttöltést igénylő, már meglévő adatokat, adatbázisokat.

A felmérés alapján készül egy úgynevezett igény specifikáció, ami azt foglalja össze, hogy az alap Flexi-Dent rendszerben milyen módosításokat kell végezni ahhoz, hogy az teljes mértékben lefedje az adott rendelő vagy klinika működési modelljét. Az igény specifikáció elkészítésében szakértő kollégáink nyújtanak segítséget, akik elmagyarázzák és megmutatják, hogyan működik a Flexi-Dent és milyen funkciók közül lehet választani, miben ad majd többet, mint a meglévő rendszer.


Paraméterezés

Az elkészült igény specifikáció alapján paraméterezzük a rendszerünket. Gyakorlatilag egy az egyben rászabjuk a programot az új rendelőre. Erre azért van szükség, mert célunk, hogy minden partnerünk később olyan referencia legyen, aki úgy nyilatkozik a Flexi-Dentről, hogy az egy minden igényüket kielégítő naprakész szoftver, olyan háttér csapattal, akik mindig rendelkezésre állnak és lesik a megrendelők kéréseit, igényeit. A paraméterezés szakasz, rendszerint 1-3 hét, attól függően, hogy az új rendelőnek mennyire bonyolultak az igényei.


Üzembe helyezés

Miután a paraméterezés elkészült, bemutatjuk és leoktatjuk a rendszert. Addig nem engedjük el a recepciós, praxismenedzser vagy akár az orvos kezét, amíg az biztonsággal nem tudja használni a rendszert. Ha szükség van rá, időszakosan új oktatást is tartunk, mert egy rendszer hiába jó, ha a felhasználók nem tudják megfelelően használni. A betanítás után az utolsó lépés, hogy a rendelő korábbi rendszeréből áttöltjük a páciensek adatait. Függetlenül attól, hogy milyen volt az előző rendszer, minden esetben van lehetőség arra, hogy a páciensek adatait beimportáljuk a Flexi-Dentbe, tehát soha nem kell újra felvinni az akár több ezres páciens állományt.


Használat közben

Mi akkor sem hagyjuk magára partnereinket, ha már kifizették és használják a rendszert. A Flexi-Dent folyamatos rendszergazdai és rendszerkarbantartói felügyelet alatt áll, a hét minden napjánnak, mind a 24 órájában. Mi ezzel garantáljuk, hogy a rendelő praxismenedzsment szoftvere mindig működésre kész. Telefonos ügyfélszolgálatunk heti 5 nap ügyfeleink rendelkezésére áll és ha szükséges helyszíni segítség nyújtást is vállalunk, Budapesten 48, az ország területén pedig 72 órán belül.