Mi az a Flexi-Dent?

 

Flexi-Dent fogászati szoftver, betegirányítás, praxismenedzsment, ügyfélkezelésÁltalánosságban

A fogászat hagyományosan magas minőségű és magas presztizsű szakterület Magyarországon, így sok rendelő kifejezetten építhet a külföldi klientúrára is. Rendszerünk az ő még magasabb szintű igényeik és elvárásaik kiszolgálását is segíti, áthidalva az időt és a távolságot.

A Flexi-Dent lényege egy felhő alapú, távoli elérésű központi adatbázis (állandó saját biztonsági mentésekkel), amely személyre és feladatkörre szabva elérhető monitoron, orvosi székben, tableten, mobiltelefonon, az asszisztenciának, de főleg a vendégeinek!

A Flexi-Dent egy fogászati páciensnyilvántartó, más néven praxismenedzser vagy csak egyszerűen egy fogorvosi szoftver. Ellátható vele a teljes rendelő, vagy akár egy több rendelőből álló fogászati csoport teljes betegnyilvántartása, adminisztrációja, ügymenet-kezelése, teljes irányítása. Része egy speciális, fogorvosi CRM, valamint számos ráépülő modul, a számlázástól a leletkezelőn és berendelő naptáron keresztül, egészen a raktárkészlet nyilvántartásig. És tovább!

 

Mit kínál a rendelőnek?

A Flexi-Dent fogorvosi oldalról megközelíthető lényege, hogy a piacon lévő konkurenciához képest dobozos termék áron, mégis egyedi fejlesztést kínál. Konzultációink és közös felmérő-munkánk során ugyanis együtt állítjuk össze az Ön rendelőjének speciális csomagját és működési konstrukcióját. Így tehát egy dobozos termék árán teljesen Önre szabott, egyedi kombinációt kap. Nincs többé teljesítetlen fejlesztési ígéret! Felejtse el korábbi rossz tapasztalatait!

Tudjon meg többet: Miért jó ez a fogászatnak? »

Tudjon meg többet: Az átállás módjáról tudjon meg többet »

 

Miért jó ez a páciensnek?

A Flexi-Dent prémium mivolta nem csak a rendelők és az ott dolgozók számára érződik! Az átlagos betegekben és páciensekben igazi vendég érzetet kelt, mindezt kiemelten a legmodernebb eszközök, tabletek, okostelefonok segítségével. Magyarországon először és egyedülálló módon a Flexi-Dent speciális okostelefonos-alkalmazásokon keresztül olyan VIP és prémium termék/kiszolgálás élményt kelt a páciensekben, amelyektől kimutathatóan megnő a rendelő forgalma és "jóhíre". 

Tudjon meg többet: Miért jó ez a páciensnek? »