Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyibe kerül a Flexi-Dent rendszer?
Mivel a rendszer nagyon sok féle modult tartalmaz, ezért az árak minden esetben egyediek, hiszen nincs két egyforma rendelő, nincs két egyforma orvos. Mindenkinek megvannak a saját, jól megszokott munkamenetei, amiket be kell állítani, paraméterezni kell. Hivatalos árat, minden esetben csak személyes konzultáció után tudunk adni, mert látnunk kell az igényt.
Mennyi idő beüzemelni a Flexi-Dent rendszert?
A rendszer beüzemelési ideje rendelőnként eltér. Mivel a rendszert minden esetben testreszabjuk, ezért a rendszer beüzemelése átlagosan 1-5 hét között mozog, attól függően, hogy az adott rendelőben milyen igények merülnek fel!.
Mi lesz a korábban másik rendszerben felrögzített pácienseimmel?
A más rendszerből exportált páciens listát minden esetben ingyenesen importáljuk az új Flexi-Dent rendszerbe.
Tényleg ingyenesen tudok sms-t küldeni a pácienseknek?
Az Apple Push Notification segítségével, az interneten keresztül ingyenesen tud üzenni azoknak a pácienseknek, akik használják a rendelőjéhez tartozó mobilalkalmazást. A rendszer automatikusan üzenetet küld a felhasználóknak, ha őket érintő változás történik a rendszerben pl. időpont módosítás
Fel tudom tölteni a rendszerbe a röntgen képeket?
Igen! A rendszerbe korlátlan számú képet, leletet lehet feltölteni és páciensekhez rendezni, így azok mindig elérhetőek, megtalálhatóak lesznek. Nem lesz több probléma abból, hogy a vendég elfelejti magával hozni a korábbi anyagokat.
Milyen gépre van szükségem a rendszer használatához?
A fogászati rendszer nem függ gép vagy operációs rendszer típustól, tehát gyakorlatilag bármilyen internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérheti az online rendszert. Ennek nagy előnye, hogy új gép vásárlásakor sincs szükség telepítésre, kiszálllási díj megfizetésére.
Milyen gyors internetre van szükségem a rendszer használatához?
A legtöbb mai szélessávú internetelőfizetés megfelel a rendszer hibátlan használatához. Minimum követelményként az 1 megabit/másodperc letöltési sebességet szoktuk ajánlani.
Kit hívhatok, ha problémám van a rendszer használatával?
Terméktámogatással kapcsolatban e-mail-ben vagy telefonon állunk az Ön rendelkezésére hétköznap, munkaidőben (09:00 - 18:00) a support@flexi-dent.hu e-mail címen vagy a +36 20 241 0024-es telefonszámon.
Hány pácienst tud kezelni a rendszer?
A modern technológiának köszönhetően korlátlan számú páciens, lelet, kezeléstípus, stb. nyilvántartására van lehetőség.
Hol vannak az adataim?
A Flexi-Dent online, úgynevezett felhő alapú technológiára épül. Az Ön adatai a Flexi-Dent saját szerverein vannak. A szerverek speciális, szerver parkokban vannak, ahol a szélessávú internet, megfelelő hűtés és biztonság garantált. A rendszer adatai egyszerre több, egymástól független szerveren tárolódnak. Ezzel biztosítjuk az adatok biztonságát és kizárjuk az adatvesztés lehetőégét!