A Flexi-Dent fogászati szoftver FREE csomagjának részletei



Ingyenes fogászati szoftver


Flexi-Dent Ingyenes EESZT fogászati szoftver A Flexi-Dent fogászati szoftver FREE verziója teljesen ingyenesen elérhető fogászati szoftver. Helyettesíti a korábbi TETFOG programot, amelyből egyetlen kattintással lehet importálni a korábbi páciens adatbázist is.
Elérhető ingyenesen bármely szolgáltató számára, akár magán, akár NEAK alapú ellátást végeznek. A szoftver kiegészíthető további modulokkal, mindig annak függvényében, hogy a rendelő igényei hogyan változnak.

Azonnali használat megkezdése:



Flexi-Dent Ingyenes EESZT fogászati szoftver
  • Berendelő naptár
  • Beteg nyilvántartás
  • EESZT jelentés
  • NEAK e-jelentés
  • Páciens nyilvántartó
  • Kezelés-archívum
  • Árajánlat készítő
  • SMS és email értesítők
  • Jogosultság kezelés
  • Korlátlan felhasználó
  • Korlátlan tárhely
  • Korlátlan eszköz hozzáférés
  • eRecept

Flexi-Dent FREE regisztráció

Rendelő neve
E-mail cím
Jelszó
Jelszó ismétlése

Gyakran ismételt kérdések:


Szomorúan tapasztaljuk, hogy az EESZT csatlakozási kötelem változatlanul nagyon nagy terhet jelent a szakmának. Ezért úgy döntöttünk, hogy a FREE rendelőknek is elérhetővé teszünk egy telefonos support (segítség) kényelmi opciót.

Lényegében 5-30 perc alatt meg tudjuk oldani EESZT csatlakozási problémáit.
Ha szeretne szakértői segítséget kérni az EESZT vagy a NEAK beállításokhoz, akkor 2.990 HUF + Áfa / hó / szék havi díjon előfizethet rá.

Ön jelenleg a Flexi-Dent ingyenes verzióját használja, amihez nem tartozik telefonos segítségnyújtás. Azt tapasztaltuk, hogy sok esetben igényelnének telefonos segítséget, így erre külön lehetőséget biztosítunk. A FlexiFREE használata továbbra is ingyenes marad, ez csupán egy egyéni kényelmi opció.

Az előfizetést minimum 12 hónap határozott időre, előre fizetés útján tudja megrendelni. Ez által Ön jogosult lesz 12 hónapon kereszt korlátlanul igénybe venni a Flexi-Dent telefonos ügyfélszolgálati rendszerét munkanapokon 09:00 és 18:00 óra között.

Amennyiben Ön helyettesítő orvosként egy másik cég (OTH azonosítóhoz tartozó rendelő) által fenntartott rendelésben dolgozik, úgy az, mivel nem egy cég alatt fut az Ön saját rendelésével nem kezelhető egy db free szoftverben. A Free csomag 1 céget tud kezelni, így ilyen esetben két vagy több, külön rendszert szükséges fenntartani és regisztrélni. Egyet az Ön rendelésének, egyet a helyettesítői helyet üzemeltető ellátónak (vállalkozásnak). Így helyettes orvosként Önnek 2 FREE szoftverbe lesz belépése és jelentési lehetősége.

Ehhez mindenképpen szüksége van regisztrációnkként külön email címre.

Szervezeti egységek adatai (TETFOG-ban: Rendelő adatok) A különböző körzetekhez / rendelőkhöz / szervezeti egységekhez kapcsolódó adatokat a Beállítások modulra kattintva a Vezetői mód, NEAK szervezeti egységek menüponton belül tudja rögzíteni, módosítani. Az „Új szervezeti egység gombra” kattintva itt tud létrehozni új körzetet / rendelőt, megadva minden szükséges adatot, kezdve a rendelői kódtól az ellátási szintig. Maximális pontszámot is meg tud adni a felületen, amennyiben kívánja, hogy a rendszer figyelmeztesse, amikor túllépi az előre meghatározott szintet. A „Számozási Prefix” mezőbe beírt karakter a naplószámok kezdő karakterét határozza meg, ami segít elkerülni a naplószámok ütközését, amennyiben 2 különböző szervezeti egységgel (körzettel, rendelővel) rögzít beavatkozást a rendelő.

Ingyenes is ugyan úgy? IGEN!

Sokan kérdezték, hogy hogyan lehetséges egy regisztráció alatt kezelni az eJelentés köteles NEAK-os finanszírozású és a magán praxist.

A dolog rendkívül egyszerű! Az EESZT felé mindennek fel kell mennie, mindegy, hogy ki és mennyit fizet érte - tehát az EESZT szempontjából mindegy, hogy NEAK vagy MAGÁN praxis és kezelés.

A NEAK felé természetesen nem mindegy, tehát a kérdés az, hogy a program honnan tudja, hogy NEAK eJelentés-be vagy magán alapon történjen a számítás. Ennek megoldása az "árlistákban" van. Flexi több árlistát kezel. A mellékelt illusztráción látják, hogy hol tudnak választani. A NEAK-os kiválasztás esetén az ellátás bekerül az eJelentésbe (és persze az EESZT jelentésbe is), de, ha a magán ellátáshoz tartozó árlistát választják ki, akkor csak az EESZT-be.

SEMMILYEN PÉNZÜGYI ADAT, ÁR, MENNYISÉG, ÖSSZEG NEM MEGY FEL AZ EESZT-BE. Ezt senki nem is kéri az EESZT-ben, nem szempont, nem ez a rendszer célja.

A saját, magán praxis alapú ellátáshoz tartozó árlista természetesen a Beállítások alatt szerkeszthető.


EESZT rövidített alap infók és gyakori hibák

A fogászati szoftverben szükséges beállítandók:

  • EESZT felhasználónév: orvos felhasználók esetén O (ó betű, nem nulla!) és a pecsétszám, pl. O12345, más felhasználók esetén minden esetben az EESZT által adott azonosító (más felhasználó lehet egészségügyi szakdolgozó, pl. S12345, illetve egyéb munkatársak, pl X12345)
  • EESZT intézmény kódja (E betű és az intézmény 6 jegyű szolgáltató azonosítója)
  • EESZT szervezeti egység azonosító (ÁNTSZ 9 jegyű kód)

A két utóbbit az ÁNTSZ alábbi weboldalán is visszaellenőrizhetik: https://www.antsz.hu/euszolg Ezeken felül minden, jelentésre kötelezett kezelés esetén (tehát ami a páciens életútját tartósan befolyásolja), BNO adatokkal kell ellátni, illetve implantátumra vonatkozó kezelés esetén pedig az implantátumra vonatkozó adatokat szükséges kitölteni.
Amennyiben ezen beállításokat elvégezték, kezelés rögzítésekor automatikusan megtörténik a jelentés. Már csak a Beutaló/Iránydiagnózis mezőbe szükséges rögzíteni az adott beülésre vonatkozó BNO kódot (a kód vagy megnevezés beírásakor 3 karakter után a rendszer felajánlja a lehetséges opciókat).
Ha előbbi megvalósulása valamilyen oknál fogva nem történt meg, ezen esetekben lehetőség van manuálisan rögzíteni (Flexiben: páciens kartonon belül » "ellátási esemény beküldése" (baloldali oszlopban az utolsó előtti) az ellátási eseményt, melynek tartalmaznia kell az EESZT felhasználónevet, OTH azonosítót, ÁNTSZ kódot, Páciens TAJ számát, esemény és az ellátás típusát, ellátás kezdetét, naplószámot, és a beutaló/iránydiagnózist.


Gyakori hibák:

  • nincs rendesen telepítve a kártyaolvasó
  • EESZT felhasználói adatok nem helyesen vannak kitöltve
  • EESZT modulba való bejelentkezés hiánya
  • EESZT regisztráció hiánya
  • VMÁTRIX e-személyi aktiválás hiánya
  • VMÁTRIX megfelelő szerepkörök hiánya
  • VMÁTRIX megfelelő intézményhez való hozzárendelés hiánya

A balról becsúszó menü azért nem tűnik el, mert olyan beállításokra igyekszik felhívni a figyelmet, amellyel MUSZÁJ foglalkozniuk! Ha kimarad, akkor később kellemetlenséget fog okozni és nehezen fognak rájönni, hogy mire vezehető vissza.

Ha feltétlen és gyorsan el akarják tüntetni, akkor annak az a módja, hogy az összes pontra egyenként rá kell kattintani és abban a beállítási-tételben a lap alján lévő gombbal tudomásul venni az alap-beállítást.

Utóbb a Beállítások menüből minden újra elérhető és minden utólag is beállítható, csak kérjük ne feledkezzenek meg róla, hogy foglalkozniuk kell vele!

Nem, FREE csomagja lehet körzetes, magán és vegyes rendelés esetén is, amíg egyszerre maximum 2 széken végez párhuzamos rendelést.

  • Naptár
  • EESZT jelentés
  • NEAK e-jelentés
  • E-recept
  • Páciens nyilvántartó
  • Kezelés-archívum visszatekintése
  • Árajánlat készítő
  • díjmentes TETFOG importálás (adat áthozatal)

Igen, TETFOG szoftverből díjmentesen a felhasználói felületen Ön egyszerűen be tudja importálni adatait az összes szoftverünkbe.

Igen, a mozgó orvosok akár több helyszínen is elérik ugyanazt az adatbázis, így lehetséges csak 1 rendszerben nyilvántartani minden rendelést.

A Flexi-Dent esetén nincs szükség telepítésre, hiszen a szoftver felhő alapú, így az nem az Ön eszközén fut. Mindössze a regisztrációkor létrejött fiókjába kell belépnie és már használhatja is. Ön a regisztráció után azonnal meg tudja kezdeni a munkát.

Igen, ez teljesen biztonságos. A Flexi minden verziója, így a FREE is banki szintű titkosítást, HTTPS és SSL technológiát alkalmaz. A mai, modern szoftverek szinte mind felhőalapúak és hasonlóan működnek.

A FREE verzióhoz csak e-mail alapú hibajelentési opció tartozik. Abban az esetben, ha nem nem tud belépni a rendszerbe, nem működik valamelyik funkció, akkor elektronikus levél formájában az ügyfelszolgalatnak a free@flexi-dent.hu címen tud jelzést küldeni.

Kollégáink 48 órán belül kivizsgálják, megoldják a problémát és levélben visszajelzést fognak küldeni. Szoftverhasználati kérdésekben a szoftverhez rendelkezésre álló oktató anyagok segítenek a beállításokban, használati kérdésekben, melyeket a regisztráció során kapott e-mail alapján tájékozódva a szoftveren belül talál meg.

Több, mint 2 szék esetén nem igényelhet FREE csomagot, ebben az esetben keresse fel kollégáinkat, hogy segítsenek az Ön számára megfelelő programcsomag kiválasztásában, vagy tájékozódjon a www.flexi-dent.hu címen a nagyobb csomagokról!

Igen van! Adatok importálására más fogászati szoftverből is van lehetősége, azonban ilyen esetekben az állományt szakértő kollégáinknak meg kell vizsgálnia és programcsomagtól függően díjmentesen, vagy egyedi árajánlat alapján tudjuk elvégezni az importálást. Ez alól a TETFOG az egyetlen kivétel, amelyet Ön automatikusan importálni tud Flexi FREE verziójába.

Igen, FREE szoftverhez is kérhető külön, „csak” számlázási funkció 2.490 + ÁFA forint/szék/hó áron. Igényelni a sales@flexi-dent.hu címen tudja emailben. A LITE és PRO csomagjaink pedig alapértelmezetten rendelkeznek beépített számlázási funkcióval.

Összesen 1 céget tud kezelni a FREE szoftver, maximum két fogászati kezelővel. Több cég esetén kérjük tájékozódjon kollégáinknál az Ön számára megfelelő programcsomagról.

Igen, akár több körzetet és több szervezeti egység kódot is képes kezelni az összes Flexi-Dent szoftver, amennyiben az 1 cég képviseletében történik (akár földrajzilag eltérő helyszínen működő körzetek esetén is!).

Ilyen esetben az Általános Szerződési Feltételek 10.3.2 -es pontja hatályos, az adatok az Ön tulajdonában vannak, így azt az ÁSZF szerint rendelkezésre bocsátjuk Önnek.

Nem. A szoftverrel való ismerkedést, a beállítások elvégzését, az adatok feltöltését akkor is megkezdheti, ha az EESZT csatlakozása még jelenleg is folyamatban van. Természetesen így még jelenteni nem fog tudni a szoftverrel, de az útmutatók és a videók segítségével elkezdheti a szoftver felületének és működésének megismerését, rutint szerezhet a használatában, így mire befejeződik az EESZT csatlakozása, Önnek már valóban csak pár beállítást kell elvégeznie a rendszerben és annál hamarabb kezdheti el a szoftver használatát, az adatok beküldését és tehet ezzel eleget törvényi kötelezettségének!